דגל במכתב רשמי לאגודה: "עם זייברט נפסיד את הבחירות"

מוטי הלפרין No Comments on דגל במכתב רשמי לאגודה: "עם זייברט נפסיד את הבחירות"
זייברט. צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חשיפת קול חי: הערב (רביעי) כתבנו מרדכי הלפרין מפרסם בפרסום ראשון, כי מפלגת דגל התורה כותבת במכתב רשמי לאגודת ישראל הערב על הוטו שהחליטו להטיל על חנוך זייברט, המועמד לראשות העיר בני ברק. במפלגות מסרבים בינתיים להוציא את המכתב הרשמי לתקשורת, אך לנו נודע רוח הדברים. מי שינסה להעמיק את הטריז בין המפלגות הוא ח"כ אריה דרעי, יו"ר ש"ס שאף נפגש בעניין הזה בשבוע שעבר עם יו"ר דגל, ח"כ משה גפני.

וזה רוח הדברים במכתב ששלחה דגל התורה לאגודת ישראל, על הסיבה שהחליטו להטיל וטו על חנוך זייברט כפי שחשפנו. "אנחנו רוצים להמשיך את השותפות הטובה אתכם, אך בשל הזעם בקהילות בעיר עולה חשש שלא נוכל לנצח וצביון העיר עלול להיפגע", טוענים בדגל התורה במכתב לאגודת ישראל. "לכן אנחנו דורשים הצגת מועמד מוסכם אחר, וזאת החלטה שהתקבלה על ידי רבני דגל, מרנן ורבנן", הוסיפו.

הבוקר פרסמנו כי בישיבת ועדת השמונה שהתקיימה אמש, רוב הנוכחים סירבו להעלות אופציה של שמות חלופיים והחליטו שלא לוותר לדגל על המועמדות של זייברט. אגודת ישראל תפנה ישירות לחברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה, כדי לראות האם מרנן אכן תומכים בווטו כמו שנטען, או שלא מדובר בדרישה שהגיעה מצד הרבנים אלא רק חברי הכנסת מדגל הם אלו שהעלו את הטלת הוטו על זייברט.

בנוסף, באגודת ישראל סבורים שהסיבה לוטו זה כדי ללחוץ עליהם לתמוך במועמד של דגל בבית שמש, שמואל גרינברג. "הם מנסים לסחוט אותנו, שנמהר לתמוך בגרינברג, ואז תראה מהר מאוד איך עניין הווטו יורד מהפרק", אומר בכיר באגודת ישראל לכתבנו. בעקבות כך, צוותי המשא ומתן של אגודה ודגל נפגשו היום ודנו על שלושת הערים החשובות בדיל בין שתי המפלגות – בני ברק, בית שמש ואלעד.



0 תגובות